1. خانه
  2. /
  3. آرشیو پروژه ها
  4. /
  5. پروژه مطالعات مشاوره مهندسی طرح ریزی و پیاده سازی سیستم ایزولاسیون و Lockout and Tagout (LOTO) در شرکت پالایش نفت تبریز

پروژه مطالعات مشاوره مهندسی طرح ریزی و پیاده سازی سیستم ایزولاسیون و Lockout and Tagout (LOTO) در شرکت پالایش نفت تبریز

مطابق با آمار های منتشر شده توسط مراجع معتبری نظیر OSHA نقص در اجرای سیستم های ایزولاسیون مکانیکی و الکتریکی و همچنین سیستم LOTO یکی از مهمترین دلایل رخداد و تکرار حوادث شغلی و فرایندی می باشد. 

پروژه طرح ریزی و استقرار سیستم ایزولاسیون و LOTO همراستا با سیستم پرمیت - PTW شرکت پالایش نفت تبریز، در اردیبهشت ماه 1403 با هدف ارتقاء سطح ایمنی فعالیت های عملیاتی پالایشگاه و همراستایی با المان های سیستم مدیریت ایمنی فرآیند - PSM ، به شرکت آریا ایمن فیدار ابلاغ گردید. شرکت آریا ایمن فیدار (آیفکو)، تجربیات مختلفی را در خصوص این تیپ پروژه های مهندسی در زمینه طراحی سیستم های ایزولاسیون و LOTO در مجتمع های تولیدی، فولادی و فرآیندی کشور اجرا و همچنین تامین تجهیزات مربوطه را در رزومه خود دارد. 

 

پالایشگاه نفت تبریز یکی از  پالایشگاه های نفت ایران است، که تأسیسات آن در جنوب‌غربی تبریز مستقر می‌باشد. مراحل طراحی و ساخت این پالایشگاه از سال ۱۳۵۳ توسط شرکت اسنام پروجتی ایتالیا آغاز و در سال ۱۳۵۶ راه‌اندازی شد. ظرفیت اسمی اولیه این پالایشگاه ۸۰ هزار بشکه در روز بود، که با اجرای طرح‌های توسعه ظرفیت، هم اینک این رقم به ۱۱۰ هزار بشکه در روز افزایش یافته‌است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پروژه، لطفا با ما در تماس باشید.