1. Home
  2. /
  3. Project Archive
  4. /
  5. The project of engineering studies for the planning and implementation of the isolation and Lockout and Tagout (LOTO) system in Shahrbabak Copper plant.

The project of engineering studies for the planning and implementation of the isolation and Lockout and Tagout (LOTO) system in Shahrbabak Copper plant.

پروژه طرح ریزی و استقرار سیستم ایزولاسیون و Lock Out and Tag Out - LOTO در شرکت ملی مس ایران - مجتمع مس شهربابک در مرداد ماه 1403 با هدف ارتقاء سطح ایمنی فعالیت های عملیاتی این مجتمع عظیم و کلیدی کشور و همراستایی با الزامات المان های سیستم مدیریت ایمنی فرآیند - PSM ، به شرکت آریا ایمن فیدار ابلاغ گردید.

شرکت آریا ایمن فیدار (آیفکو)، تجربیات مختلفی را در خصوص این تیپ پروژه های مهندسی در زمینه طراحی سیستم های ایزولاسیون و LOTO در مجتمع های تولیدی، فولادی و فرآیندی کشور اجرا و همچنین تامین تجهیزات مربوطه را در رزومه خود دارد. 

 

مجتمع مس شهر بابک یکی از مجتمع ها سه گانه تابعه شرکت ملی مس ایران است که نقش کلیدی و مهمی در تولید و صادرات مس را ایفا می نماید. این مجتمع مشتمل بر کارخانه خاتون آباد و معدن و کارخانه میدوک می باشد و عملیات اجرایی کارخانه ذوب خاتون آباد در سال ۱۳۷۸ به منظور بهره‌گیری از تکنولوژی ذوب فلش و با هدف تولید سالانه ۸۰ هزار تن مس آندی با خلوص ۹۹/۶۷ درصد از کنسانتره مس آغاز شده و در سال ۱۳۸۳ به بهره‌برداری رسیده‌است که با اجرای طرح توسعه ذوب از سال ۱۳۹۸ ظرفیت تولید سالانه از ۸۰ به ۱۲۰ هزار تن مس آندی (حاصل از کنسانتره) افزایش یافته‌است.

امید است این پروژه، همراستا با استراتژی های توسعه ای این شرکت در افزایش پایداری تولید، کاهش هزینه ها و همچنین کاهش نرخ حوادث شغلی و تجهیزاتی این مجتمع مفید فایده قرار گیرد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پروژه، لطفا با ما در تماس باشید.