1. Home
  2. /
  3. Project Archive
  4. /
  5. The supplying electrical isolation system equipment and Lock Out and Tag Out tools in Shiraz Petrochemical Company

The supplying electrical isolation system equipment and Lock Out and Tag Out tools in Shiraz Petrochemical Company

در این پروژه شرکت آریا ایمن فیدار نسبت به ارائه خدمات مشاوره تخصصی و نیز تامین تجهیزات سیستم های ایزولاسیون الکتریکی و همچنین عملیات Lock Out and Tag Out  - LOTO به مجتمع پتروشیمی شیراز، یکی از شرکت های تابعه هلدینگ توسعه توسعه نفت و گاز پارسیان اقدام می نماید. این پروژه در مرداد ماه 1403 به شرکت آریا ایمن فیدار - آیفکو ابلاغ گردید. 

شركت پتروشيمی شيراز به عنوان یکی از قدیمی ترین مجتمع های صنعتی کشور و اولين مجتمع توليدی صنايع پتروشيمی ایران است، که در سال 1342 به منظور توليد کودهای شيميايی ازته آغاز به فعاليت نموده است.

اين شركت در 45 کيلومتری شهر شيراز، در مجاورت رودخانه کر و در نزديکی مرودشت واقع گرديده است. وسعت شركت 692 هکتار است که از اين مقدار 202 هکتار آن را محوطه صنعتی تشکيل ميدهد. شروع به کار شركت با بهره برداری از 4 واحد توليد آمونياک، اوره، اسيد نيتريک و نيترات آمونيوم و نيز واحد تامين یوتیلیتی توام بوده و در حال حاضر با اجرای طرح های توسعه ای گسترده، محصولات متنوعی را در تناژ های زیاد تولید می نماید. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کاتالوگ تجهیزات قفل و برچسب گذاری ایمنی (LOTO)، مشخصات فنی و مالی این تجهیزات و همچنین گام های اجرایی استقرار پروژه های خدمات مشاوره مهندسی ایزولاسیون و LOTO و ارائه آموزش های تخصصی آن، لطفا با ما در تماس باشید.